Strona główna :-> Instrukcja składania zamówień drogą internetową  
 
     
 
 

Gadu-Gadu

Pisz na GG: 4897658
Justyna

Goście

Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj27
mod_vvisit_counterWczoraj36
mod_vvisit_counterOstatni tydzień115
mod_vvisit_counterOstatni miesiąc750
mod_vvisit_counterOd początku82423
Jak złożyć zamówienie przez internet. Drukuj
Czwartek, 14 Sierpień 2008 20:08
Drogie Konsultantki !
Z przyjemnością zamieszczam poniżej instrukcję stworzoną przez naszego kolegę Maćka z COK-u w Gdyni dla Konsultantek,
które chciałby składać zamówienia droga internetową, a nie bardzo potrafią.
Mam nadzieję, że przyczyni sie ona do zwiększenia zamówień przesyłanych do firmy tą drogą.
 
Uwaga! 
Strona długo się ładuje.
Możesz pobrać całą instrukcję (.pdf - ok. 1MB) stąd.
 
WAŻNE!!
Przy składaniu zamówienia droga internetową, system nie wlicza prawidłowo np. ofert wiązanych lub oferty netto!!
Całkowita wartość zamówienia podawanego przez system, jest najczęściej wyższa od rzeczywistej wartości katalogowej (która jest podstawą opustu).
Dlatego przed wysłaniem zamówienia SPRAWDŹ DOKŁADNIE wartość swojego zamówienia po cenach katalogowych, a nie sugeruj się ceną którą widzisz w komputerze!!

 

 

INSTRUKCJA SKLADANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ STRONE AVON.COM.PL

Autor: Maciej Goc, COK Gdynia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laughing  DZIĘKUJĘ ZA ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET  Laughing

 

 

PRZYPOMINAM!!

Przed wysłaniem swojego zamówienia, SPRAWDŹ DOKŁADNIE jego wartość po cenach katalogowych, a nie sugeruj się ceną którą widzisz w komputerze!! 

 

PONIŻEJ OPIS TEKSTOWY ETAPÓW SKŁADANIA ZAMÓWIENIA DROGA INTERNETOWĄ.

 

JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET?

Aby znaleźć się w obszarze składania zamówień, wybierz opcję SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ. Składanie zamówienia odbywa się w trzech etapach:

Krok 1

WYBÓR PRODUKTÓW

W celu złożenia zamówienia, wybierz z menu opcję “Składanie Zamówień”. W tym miejscu zobaczysz informację o aktualnie obsługiwanym katalogu oraz dostępne formy realizacji zamówień (z odbiorem własnym w Centrum Obsługi Konsultantek, regularne z dostawą do domu oraz dostawy kurierskie).

Pod koniec obowiązywania oferty z jednego katalogu będzie istniała możliwość złożenia osobnego zamówienia także z kolejnego katalogu. Wybierz ten katalog, który najbardziej Ci odpowiada.

W formularz zamówienia wpisz numery produktów i ilości sztuk. Po zakończeniu wypełniania formularza kliknij na “Pokaż opisy”. Pojawią się nazwy produktów oraz ich ceny katalogowe. Nad formularzem zamówień uzupełnione zostaną także informacje o liczbie zamówionych pozycji oraz ogólnej wartości zamówienia po cenach katalogowych. Oferty i opusty zostaną uwzględnione dopiero podczas przetwarzania zamówienia.

Formularz zamówień składa się z 20 linii. Aby wprowadzić więcej produktów, należy użyć przycisku “Dodaj”. Wpisane dotychczas produkty zostaną dodane do wirtualnego koszyka, a na ekranie pojawi się pusta lista.

Link “Podgląd zamówienia” umożliwia obejrzenie dotychczas wprowadzonych produktów.

W prawej części strony znajduje się przycisk “Książka Klientów”, który przeniesie Cię do listy Twoich Klientów. W celu dodania do książki imienia/nazwiska Klienta, wybierz opcję “Dodaj nowego Klienta”, znajdującą się w Książce Klienta i wprowadź dane Klienta do wywołanej na ekranie tabeli. Aby zatwierdzić wprowadzone do listy zmiany, użyj przycisku “Dodaj”. Przycisk “Zamknij” spowoduje zamknięcie okna, bez zapisywania zmian. Z tak stworzonej Książki Klientów możesz korzystać przy składaniu zamówień, przyporządkowując produkty do Klientów, którzy je zamówili. Po wysłaniu zamówienia możesz wydrukować listę wpisanych produktów i ułożyć je według osób zamawiających.

Jeżeli zamówienie jest już gotowe, wybierz przycisk “Krok 2” lub “Dalej”.

KROK 2

WYBÓR RODZAJU DOSTAWY

Jeżeli chcesz otrzymać paczkę w trybie regularnym na Twój stały adres dostawy, zaznacz opcję “Transport regularny” i zdecyduj, w którym dostępnym terminie paczka ma być dostarczona. Jeżeli myślisz o jednorazowej zmianie adresu, zaznacz opcję “Jednorazowa zmiana adresu dostawy” i wpisz nowy adres. Pamiętaj, że możesz również odebrać paczkę w Centrum Obsługi Konsultantek. Jeżeli zdecydujesz się na ten właśnie rodzaj dostawy paczki, wybierz z rozwijającej się listy to Centrum Obsługi Konsultantek, do którego ma być dostarczona.

Koniecznie sprawdź, czy adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia jest wpisany poprawnie.

Nie zapomnij zamówić katalogów! Zaznacz interesujący Cię wariant - pakiet lub sztuki - oraz uzupełnij liczbę obsłużonych Klientów.

Jeżeli dokonałaś już wyboru rodzaju dostawy paczki, wybierz przycisk “KROK 3” lub “Dalej”

KROK 3

WYSŁANIE ZAMÓWIENIA

Tutaj obejrzysz wszystkie zamówione przez Ciebie produkty, posegregowane według kategorii, dzięki czemu produkty z katalogu pojawią się w osobnej tabeli niż np. produkty z oferty z Logo.

Na tym etapie masz również możliwość dokonania modyfikacji zawartości Twojego zamówienia.

Jeżeli zechcesz dodać nowe numery produktów, wybierz jeden z linków “kliknij tutaj, aby zamówić”, który przeniesie Cię do miejsca przeznaczonego na zamówienie produktu z odpowiedniej grupy.

W celu zmiany ilości produktów, które zostały już wskazane podczas składania zamówienia, skorzystaj z edycji pola “ilość” w tabeli prezentującej Twoje zamówienie na dole ekranu lub pola “usuń”, umożliwiającego wykasowanie wszystkich zamówionych pozycji.

Uaktualnioną wersję zamówienia uzyskasz po użyciu przycisku “Odśwież”.

Jeżeli Twoje zamówienie jest już gotowe – wyślij je.

Koniecznie poczekaj na potwierdzenie złożenia zamówienia. Wyświetlimy Ci również informację o zaległej płatności, niezbędnej do realizacji złożonego zamówienia. Dodatkowo masz możliwość wydrukowania potwierdzenia zamówienia, które możesz posegregować wg produktu lub wg klienta.

Jeśli potwierdzenie się nie pojawi, oznacza to, że zamówienie nie zostało złożone.

Złożenie zamówienia możesz także potwierdzić w “Historii zamówień”, która znajduje się w lewym menu. Dodatkowo po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na wskazany w Kroku 2 adres e-mailowy.

Jak korzystać z wyszukiwarki produktów?
Nowym i bardzo przydatnym narzędziem przy składaniu zamówień jest WYSZUKIWARKA PRODUKTÓW. Jeżeli nie znasz numeru produktu, wybierz przycisk “Szukaj”. W wywołanym oknie wpisz nazwę produktu lub tylko jej część, a po wybraniu przycisku “Szukaj według opisu” uzyskasz listę produktów. Wybierz z listy produkt, który chcesz zamówić i kliknij na jego numer. System automatycznie doda go do zamówienia. Wyszukiwarka odnajdzie również pełne informacje o produkcie po wpisaniu jego numeru. Z wyświetlonej listy wybierz produkt, który chcesz zamówić i kliknij na jego numer, aby dodać go do zamówienia.

Jak zamówić więcej niż 20 pozycji?
Przy kompletowaniu produktów na ekranie może pojawić się do 20 produktów. Żeby mieć możliwość wybrania następnych 20, należy użyć przycisku “DODAJ”. Wówczas wprowadzone już produkty zostaną dodane do wirtualnego koszyka, a na ekranie pojawi się pusta lista.

Jak sprawdzić wartość zamówienia i opisy produktów?
Po wypełnieniu formularza zamówień, należy wybrać przycisk "Pokaż opisy". Przy każdej wypełnionej pozycji ukaże się wtedy nazwa produktu, cena jednostkowa oraz liczba zamówionych produktów, a nad tabelą znajdzie się wartość zamówienia w cenach katalogowych, bez uwzględnienia ofert i opustów.


Jak wybrać sposób dostawy?
Po wypełnieniu formularza zamówień należy przejść do Kroku 2 – wybór rodzaju dostawy. Tutaj należy wybrać: 
- adres dostawy (zwany regularnym) -    dostawa regularna możliwa jest, jeśli zamówienie zostanie dostarczone do nas zgodnie z harmonogramem składania zamówień w danym Okręgu (przynależność do Okręgu ustalona na podstawie adresu dostawy podanego w podpisanej z nami umowie); informacje o harmonogramie można uzyskać u Okręgowego Menedżera Sprzedaży, Lidera Sprzedaży lub w Strefie Konsultantki. W przypadku jednorazowej zmiany adresu dostawy, należy pamiętać, aby zamówienie złożyć zgodnie z terminem obowiązującym dla tego adresu. Termin składania zamówień dla zmienianego adresu należy ustalić, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta

- Dostawa Firmą Kurierską    -   dostawa w wybranym terminie w trakcie trwania danego katalogu(przed lub po dostawie regularnej); transport dodatkowo płatny 28,00 zł

- odbiór w Centrum Obsługi Konsultantek -     odbiór własny paczki w jednym z Centrów Obsługi w Polsce.

Jeżeli niektóre dostawy są już niedostępne, oznacza to, że na daną dostawę zakończyliśmy realizowanie zamówień. W takiej sytuacji, aby złożyć zamówienie, należy wybrać inny sposób dostawy lub złożyć zamówienie z dostawą w drugim terminie katalogu.

Jak zmienić jednorazowo adres?
W celu dokonania jednorazowej zmiany adresu, należy w  kroku 2 wybrać opcję “Jednorazowa zmiana adresu dostawy paczki”.  Następnie trzeba wprowadzić adres (ulica, miejscowość, kod pocztowy), pod który paczka ma być dostarczona.

Jak sprawdzić termin dostawy paczki?
Po wypełnieniu formularza zamówień i przejściu do kroku 2 – wybór rodzaju dostawy, pokaże się data dostawy paczki.


Jak dokonać domówienia do zamówienia złożonego inną drogą niż przez intenet?
Aby sprawdzić, czy do zamówienia złożonego poza Internetem można jeszcze dopisać produkty, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Telefonicznej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, tel. 022 878 28 00.
Jeżeli zamówienie zostało złożone w okręgu lub przesłane faksem, to dodanie produktów drogą internetową może nie spowodować ich połączenia z poprzednim zamówieniem, tylko wystawienie osobnej faktury i przygotowanie drugiej paczki.

Jak zmienić adres dostawy w przypadku, kiedy zamówienie zostało już wcześniej złożone?
Na stronie powitalnej umieszczone są linki do wszystkich Twoich zamówień oczekujących na realizację. Po wybraniu odpowiedniego zamówienia możesz je edytować. Status “czeka” w każdej chwili może ulec zmianie na “przetworzone”, prosimy więc nie zwlekać z wprowadzeniem zmian. Po wybraniu linku wybierz opcję “edycja”. Ponownie pojawi się tabelka z informacjami o terminach dostawy paczki. Wybierz odpowiedni katalog a następnie kliknij na przycisk “Dalej” . Jeżeli nie będziesz dopisywać żadnych produktów do zamówienia wybierz przycisk “Dalej” lub przejdź do kroku 2 – Wybór rodzaju dostawy. W celu dokonania zmiany adresu należy wybrać opcję “Jednorazowa zmiana adresu” Następnie wprowadź adres (nazwa ulicy oraz nr domu, miasto i kod pocztowy). Należy spośród podanych opcji wybrać sposób oraz termin dostawy paczki. Jeśli niektóre formy dostawy są już niedostępne oznacza to, że zakończyliśmy realizowanie zamówień dostarczanych w ten sposób.

 

 
 
  Design by augs-burg.de & go-vista.de
Copyright Tomasz Klawikowski 2008.
Zdjecia, opisy i publikacje sa wlasnoscia firmy AVON. Avon Cosmetics jest zastrzezonym znakiem towarowym Avon Cosmetics.
Wszelkie zdjecia produktow tej firmy zostaly umieszczone w celach informacyjnych. Kopiowanie i publikacja materialow bez zgody autora zabronione.
 
 
     
 
   
Design by windows vista forum and energiesparlampen